Autumn

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag dit herfstalbum zien.

Ik heb gewerkt met het designpapier Autumnaria van Craft O Clock.

Voorin het album heb ik een kleine waterval gemaakt met hierin op iedere pagina plek voor een klein fotootje. De pagina's zijn versierd met de superschattige knipfiguren die bij dit papier horen.

 

 


Op de rechterpagina heb ik de stans van de eekhoorn van Marianne Design gebruikt.

Deze pagina klapt open, om zo extra plek voor foto's te maken.

 

Als je dan omslaat zie je deze pagina's.
Links zit er een klein kaartje in een pocket.


Rechts klapt de pagina open naar boven. Dit maakt weer extra ruimte voor foto's.


Op de volgende pagina's zie je links een klein kaartje achter een band gestoken.


Rechts klapt de pagina weer open.


Daarna zijn er nog twee "Normale" pagina's in dit album.


En de laatste pagina's lijken ook normaal, maar..........


Ook deze pagina klapt weer naar buiten.
Zo zie je maar weer dat zo'n klein albumpje toch heel veel ruimte heeft voor foto's door alle extra flapjes en pockets.

En dan was dat weer mijn creatie deze week.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  
  
  






    













































Geen opmerkingen:

Een reactie posten