Challenge September 2024: Maak een kaart met een driekhoek

   Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze kerstkaart zien voor de challenge: Maak een kaart met een driehoek.

Ik dacht dan maak ik van mijn hele kaart maar meteen een driehoek!


Mijn kaart heeft dus een staande driehoek vorm, zodat hij precies lijkt om een kerstboom.
Met het mooie plaatje van Hetty's Snoesje heb ik de kaart versiert.



Met de tekststans Fijne kerst van Marianne Design is de kaart helemaal af.
Zo zie je maar weer, soms hoeft een kaart helemaal niet zo moeilijk te zijn en is die toch hartstikke leuk!

Dat was dan alweer mijn kaartje voor de challenge.
Doe jij ook mee? Laat hieronder je kaart achter.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  

     


 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter










  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten