Zee kaart

  

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze slimline kaart met zeethema zien.

Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Ocean calling" van Dutch Doobadoo.

Dit heb ik gecombineerd met knipfiguren uit de Seaside Greetings set van Craft O Clock.

Met de snijmal "Nautische set" van Marianne design heb ik de reddingsboei gemaakt.
Hiervan heb ik een shaker gemaakt, met hierin glitters en vissen.


Aan de rechterkant heb ik een gevouwen papieren bootje op de kaart geplakt.
Deze is weer gepimpt met knipfiguren en ik heb er een randje langs gemaakt.


En dan is dit weer mijn kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten