Elfjeskaart

  Hallo allen, 

vandaag mag ik jullie een elfjeskaart laten zien:


Omdat ik elfjes altijd zachtaardig en lief vind, heb ik zachte kleurtjes gebruikt. Op een witte cardstock achtergrond heb ik zachtroze cardstock geplakt en daarover het mooie veelzijdige papier van Craft o' Clock Touch of Nostalgia.
De kaart heb ik gemaakt door 2x een basis te snijden van 15 x 24 cm. Deze kaarten ril je op 6,12 en 18 cm. Vervolgens neem je één kaart en snijdt daar een middenstuk uit 7,5 x 9 cm. 
Het gekleurde cardstock en het dessinpapier snijdt je steeds iets kleiner uit, waardoor er mooie randen ontstaan

                      
     
Vervolgens heb de kaart "aangekleed met de elfjes. Deze komen van Craft Emotions. Er zitten er 5 in de serie. Je kan ze in allerlei standjes zetten of laten hangen, zoals ik heb gedaan. De elfjes kunnen ook zonder vleugeltjes, dan heb je kleine meisjes. 
Aan de linkerkant heb ik nog een soort van wegwijzer gemaakt, door een stukje donkerbruin papier te knippen, en daarop te stempelen. De stempeltjes komen ook van Craft Emotions. 
Aan de andere kant van de kaart heb ik een elfje die hartjes vangt. De hartjes komen van een serie basishartjes van Craft Emotions. De randjes en de elfjes zijn bewerkt met distress oxide. Ik heb ook  distress oxide gebruikt om de tekstjes te stempelen.

Ik denk dat het een lieflijk kaartje is geworden. 
Wil je hem namaken? doe dat gerust, alle spullen zijn te koop bij: 
  
https://www.hobbyshopveldmaat.nl 

Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten