Let's Party

   Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.

Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Happy Blue van Find it. 
Dit heb ik gecombineerd met de mal Let's Party van Dutch Doobadoo.

De grote bloem is van Marianne design, de vrolijke madeliefje stans.

Het kleine bloemetje komt uit de stempelset "diverse bloemen" van Craft Emotions.
In het midden zit een Nuvo drop om de bloem helemaal af te maken.

 

De kleine vogeltjes die zich om de tekst verstoppen heb ik uit het designpapier geknipt.


En dan was dat alweer mijn creatie deze week.



Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
 
   









 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten