Challenge April 2024: Maak een koffiekaart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag een kaart zien voor de challenge van deze maand: Maak een koffiekaart.

Nu is dit natuurlijk niet te doen voor iemand die helemaal geen koffie drinkt zoals ik, maar ik heb toch een poging gedaan!


Ik heb gewerkt met het designpapier Autumm Beauty van Craft O Clock.



Met de stempelset Accessoires Tea van StudioLight heb ik deze toepasselijk tekst gestempeld.


Met de bijbehorende stansset "Thee" heb ik deze kan met kopje gemaakt en door er donkere vloeistof in te doen lijkt het net koffie toch?

Doe jij ook mee met de challenge? Laat je kaart hieronder achter!

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

    

 




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten