Vlinderkaart

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een klein vrolijk kaartje als inspiratie. Deze heb ik gemaakt met een stanzenset van Marianne Design. De basis heb ik gemaakt uit kraft krijtwit. Het dessinpapier is van Studio Light (Friends). Achter de basis heb ik heidepastel linnenkarton geplakt en hieruit heb ik ook het frame gestanst.


Kijk nou hoe mooi gedetailleerd het frame is. Als decoratie heb ik wat Nuvo Drops in de kleur Crushed Grape gebruikt.

De vlinder en bloemen zijn stempels van CraftEmotions die ik met Memento Tuxedo black heb gestempeld op colorcard en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarers.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten