Trouwkaart 25 jaar

Hallo allemaal,

Mintay heeft prachtig dessinpapier voor trouwkaarten. Ik heb dit gebruikt om een felicitatiekaart te maken voor een stel wat 25 jaar getrouwd is.
Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.057) gebruikt en deze aan elkaar gemaakt met een plakstrookje, zodat je een dubbele kaart krijgt. Deze heb ik uit babyroze linnenkarton en kraft krijtwit gesneden.


Dit is het linkerdeel. In het midden heb ik een stans van Marianne Design gebruikt. De plaatjes komen uit het dessinpapier. 

De tekst is van CraftEmotions. Deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met Nuvo classic gold embossingpoeder.

Hier de mal en plaatjes van dichtbij. Dit is zo'n mooie gedetailleerde stans.

De cijfers zijn ook van CraftEmotions en heb ik op dezelfde manier gedaan als de tekst. Daarna heb ik ze met een klein randje er om uitgeknipt.

Dit is de rechterkant.

Kijk nu hoe mooi het bruidspaar is.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   

   
  











Geen opmerkingen:

Een reactie posten