Hello

Hallo allemaal,

Van de Missees zijn ook leuke dierenstanzen. Ik wil jullie laten zien dat je deze ook op een andere manier kunt gebruiken dan ze alleen uit gekleurd cardstock te stanzen.

Easelkaarten vind ik heel leuk om te maken en de mallen van Dutch Doobadoo zijn hier perfect voor. De basis heb ik uit kerstgroen linnenkarton en krijtwit kraft gesneden. Het dessinpapier is van Scrapboys (Vintage Legend).


De vlinder is een stans van CraftEmotions die ik eerst beïnkt heb m4et Versamagic Hint of Pesto en daarna heb uitgestanst en geëmbost.

Hier zien jullie Donny Dog van dichtbij. Alle onderdelen heb ik uitgestanst uit Colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers. Zo krijg je precies de kleuren die je wil.

 
Hier nog wat detailfoto's van de mand met fruit.

En de hoed waarin ik een banaan heb gestoken.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

studio light stamp cutting die missees by karin joan nr04 kjmbkjscd04 a6 0921            dutch doobadoo dutch shape art olivia a5 470713200         craftemotions impress stamp die vlinder en bij card 11x9cm 0322


2 opmerkingen: