Hiep-Hiep-Hoera

Hallo bezoeker van dit blogbericht.


Deze creatie mag ik jullie vandaag laten zien.
Zelf vind ik het een vrolijke kaart.


Kreeg dit scrapvel met de vraag wat kun je hiermee?
Even nadenken en toen ontstond deze creatie.


 Ben begonnen om geschikt cardstock te zoeken.
 Nummer 1175 paste het beste.
Daarna op zoek naar designpapier.
Hiervoor heb ik een velletje gebruikt 
uit het blok Hello Little Gril.

Het nieuwe stencil van jma-wys-cd202 
had ik net meegenomen uit de winkel 
en deze heb ik aan de zijkant gebruikt.


De stempel is van Marianne Design CS 1087.
De auto komt uit het scrapvel.


Op het middenstuk heb ik een creatie gemaakt 
met de bloemen uit het scrapvel.
Alles een beetje vervormd zodat het natuurlijk lijkt.
Daarna met de lijmpistool opgeplakt.


Op het rondje heb ik de vlinder geplaatst.
De besjes vullen de ruimte hiernaast mooi op.


Aan de linker kant heb ik voor de opvulling 
een blaadje met een vlinder geplaatst.

Deze kaart bewaar ik in de kast.
Binnen kort mag een kennis afrijden voor haar rijbewijs.
Deze kaart komt dan goed van pas.

Hieronder vinden jullie de producten die ik heb gebruikt.
Klik erop en je komt in de webwinkel.

Bedankt voor het lezen en graag tot over 14 dagen.
Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
Op facebook te vinden onder Crea Rikie.


 







 

1 opmerking: