Sun is shining

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien.


De basis van deze kaart is gemaakt met de de Dutch Doobadoo card art mal A4 Mia.


In het midden heb ik een 3d gedeelte gemaakt.


Hierin hangt een ronde vorm. deze heb ik gemaakt door Magic Flower stans van Craft Emotions meerdere keren ter stansen en tegen elkaar te plakken. Door dit in geel te doen lijkt dit net op een zon.


Achter de zon zie je nog een een huisje verstopt.
Deze komt uit het paperpad dat ik heb gebruikt. Dit is het paperpad Hello Summer van Piatek13.


Ook vóór de zon heb ik enkele huisje verwerkt. Ook deze komen uit het paperpad. Hiervoor heb ik gras geplakt. Dit is gestanst met de Sweet Stories stans nr. 207 van StudioLight.


De zijkanten zijn bewerkt met leuke kaartjes uit het paperpad. Op 1 van deze kaartjes heb ik de stempelset Veel Liefs van Marianne design gebruikt.


Ook bovenin heb ik twee kaartjes verwerkt.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



   

















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten