Winter

Dag lezer van dit blogbericht.

Vandaag mag ik deze creatie laten zien.

In onze winkel kwam de 
nieuwe collectie van Marianne design binnen.
Hier mocht ik iets uit kiezen 
om er een creatie mee te maken.

 
Ik heb gekozen voor de mooie vierkante blister 
en de bijpassende snijmal.
Het knipvel wat ik heb gebruikt is ook nieuw.

Het stippelrandje heb ik in het wit gedaan, zo valt het beter op.
De tekst winter heb ik gemat op wit.
De randen heb ik bewerkt met structuur pasta.



De bloemen heb ik gestanst, 
meeldraadjes geplaatst 
en daarna ook bewerkt met structuur pasta.

Alle materialen die ik heb gebruikt vind je in de webshop 
door op het plaatje te klikken.

Bedankt voor het lezen en graag tot de volgende keer.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Createam lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
Op facebook te vinden onder Crea Rikie.


       




De takjes van CraftEmotions zijn op bestelling leverbaar.
Winter is 115633/0203 en bomen is 115633/0279


2 opmerkingen: