Keuken kaart

    Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Kitchen Mode van Craft O Clock met de bijpassende knipfiguren.


Dit heb ik gecombineerd met de stempelset Kiss the Cook van Craft Emotions.
Deze stempels heb ik ook rood ingekleurd om ze zo beter te laten passen bij het papier.


Ook aan de binnenzijde zie je het mooie designpapier en de bijpassende knipfiguren.


Aan de rechterbinnenzijde heb ik een soort keukenkastje gemaakt met verschillende vakken.


In de bovenste vakken staan de kopjes, de pannen en de theekan.
Al deze knipfiguren heb ik met foamtape opgeplakt om wat diepte te creëren.


Onderin de kast staan de keukenmachine, de garde en de potten.

En dan was dat alweer mijn creatie deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten