Elizabeth

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart zien, gemaakt met het designpapier Elizabeth van Scrapboys.


Ik heb dit prachtige sierlijke papier gecombineerd met een bijpassende blauwe achtergrond uit cardstock.


Op de bovenste laag in de kaart heb ik een eigen variatie gemaakt op een waxzegel.
Ik heb het waxzegelkoord gebruikt en de bloemen om achter deze zegel te steken, maar voor de verandering geen waxzegel. Ik heb deze afbeelding uit het paperpad geknipt en als een soort medaille aan het koord gehangen.


In de tweede laag heb ik met de Magnestiv Round mal van Craft Emotions een mooie ronde vorm gemaakt. Hierop heb ik een cirkel geplakt, gestanst uit de plaatjes die in het paperpad zitten.
Met knipfiguren heb ik deze laag afgemaakt.


Op de onderste laag zit wederom een cirkelvorm met een afbeelding.
Ook hier heb ik dit gecombineerd met knipfiguren. 


Voeg dit allemaal samen en je hebt deze kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  
  
   

 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten