Challenge Oktober 2024: Gebruik pasta

 Goedemorgen


Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien voor de lopende challenge.
De challenge is gebruik pasta op je kaart.


Dit is mijn kaart geworden.
Ik heb een slimline mal gebruikt van CraftEmotions.
Het design papier is van Maja Design. Holiday in the Alps.


Boven aan heb ik de kerstballen die bij in de slimline mal zitten gebruikt.
En deze heb ik in de mal laten zitten en bewerkt met pasta.
Ik dacht dat lijkt me leuk en is een keer iets anders dan inkt.


Onderaan heb ik een banner gemaakt die ik op mijn label houder heb geplakt.
De tekst is van Carlijn Design.
Je ziet dat ik ook langs het papier gesso heb gebruikt.


En zoals jullie ondertussen van mij gewend zijn, labels erbij in.

Ik hoop dat jullie mee doen met onze challenge.
Dan maak je kans op een shoptegoed van € 10,00
En tot de volgende challenge.

Groetjes van Riky.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten