Vintage Sonate

 Hallo allemaal, ik mocht weer een project maken wat ik aan jullie mag laten zien.

En ditmaal is het ook echt een wat groter project geworden.
Ik heb een album gemaakt met de chipsmal van Dutch doobadoo.
Ik vond het heel moeilijk om een kaartje ermee te maken, maar vond de vorm best gaat ,zo kwam ik op het idee van een album.
De speelse kant boven is eigenlijk de sluiting van de chipszak, maar vond dat er wel apart bij staan.
Het boekje is gemaakt met het prachtige papier vintage sonate van Craft o Clock
Echt hoe die het voor elkaar krijgen om iedere keer zulk mooi papier te maken.
Ik vind het in ieder geval prachtig!
Ik heb het hele album met dit papier gemaakt, ook de uitgeknipte plaatjes daarvan, en wat ik extra heb gebruikt, zal ik linken in dit bericht .

Groetjes weer en tot de volgende keer , Francis






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten