Challenge Mei 2024: Maak deze bingo kaart

 Goedemorgen,

Vanmorgen om 11.00 uur heb ik de opdracht voor Mei bekend gemaakt.

We gaan werken met een bingo kaart.


Maak een creatie met de horizontale of verticale regels.
Van links boven naar recht beneden mag ook
 of van links onder naar rechts boven.

Zo heb je 8 verschillende keuzes.

Voor mijn creatie heb ik gekozen voor Cirkels, Kraft en Parels.


Ben begonnen om uit bruin kraft een cirkel te snijden.
Daarna heb ik uit wit een cirkel gestanst.
En uit het designpapier een cirkel met een golfrand.


Voor deze creatie heb ik design papier 


Traveller van Minty gebruikt.

Omdat ik voor cirkels heb gekozen
 heb ik ook nog een setje gestanst onder de afbeelding.



Met de waxzegel komt er nog weer een ander rondje.



De creatie heb ik verder met elementen uit het designpapier versierd.

De tekst is van Marianne design.

Op het rondje met de afbeelding 
heb ik van wax 4 plakparels gemaakt en dit met lijm opgeplakt.

Om deze  creatie te laten staan 
heb ik alles op een rechthoek geplakt met een steun erachter.

Hieronder vind je de materialen die ik heb gebruikt.


Doe jij mee deze maand?
Onder dit bericht staat een link 
en daar kun jij jouw creatie plaatsen.

Er zijn wat spelregels:
Gebruik duidelijk 2 producten uit onze (web) winkel.
Jouw creatie moet nieuw zijn,
en mag niet voor 01-05-2024 geplaatst zijn in een andere groep.

Ga jij deze uitdaging aan?
We verloten bij meer dan 10 inzendingen
 een waardebon van € 10.00 shop te goed.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Dit zijn de gebruikte materialen.






Onder de "click here to enter" plaats jij je creatie.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten