Samen creatief #50

 Hallo allemaal, wat een leuk bericht heb ik voor jullie!

Ik mag de samen creatief gaan verzorgen op dinsdag 11 juni om 19:00 uur .
Het feestelijke hieraan is , is dat het de samen creatief nummer 50 is, en dat vraagt om een feestje.
We hebben een prachtig pakket samen gesteld, waarbij iedereen die het pakketje koopt er een prachtige stans bij krijgt twv 8 euro.
Deze is gesponsord door Craft emotions, hoe aardig is dat van hun!
Natuurlijk ga ik deze ook gebruiken op mijn creatie .
Er is een bepaald aantal setjes gemaakt, maar op=op, dus maak snel je keuze!
Het pakket zelf is nu 8,75, en kan als brievenbuspost verstuurd worden.
Ik ga mijn project maken met het mooie papier van MIntay, Rustic Charms, Joy crafts en Craft emotions.
Ik ga de link van het pakket toevoegen, en ook gelijk het boodschappenbriefje met de maten van het papier, voor wie evt mee willen doen .
Het duurt nog wel even, maar gezien de actie op = op dacht ik , ik laat het nu alvast weten!
Vieren jullie ons feestje mee, groetjes Francis !!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten