Veel geluk samen

Hallo allemaal,

Het is weer een beetje de tijd van de bruiloften en vandaag wil ik jullie daarvoor een kaartje laten zien.
Toen ik de bootjesstans van Marianne Design zag, wist ik dat ik daar iets anders mee wilde maken dan een zeethema. Ik heb hem gebruikt als "huwelijksbootje".

Voor de basis heb ik een mal van Dutch Dooabdoo (470.784.071) gebruikt. Deze heb ik uit lichtblauw linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is van Joy!Crafts (White Flowers).

De basiskaart heb ik 2 keer gesneden. Bij 1 heb ik aan de bovenkant een rillijn gezet en vastgeplakt aan de andere kaart, zodat je een dubbele staande kaart hebt.

Van het ovaal heb ik een shaker gemaakt. Het frame heb ik gemaakt met een stanzenset van Studio Light. Daar achter heb ik transparant sheet geplakt en wat shakermateriaal achter de opening gedaan. Het bootje bestaat uit meerder delen. De basis heb ik uit krijtwit gemaakt en de delen er op uit lichtblauw linnenkarton.

Het bruidspaar komt uit dessinpapier van Mintay (Always & Forever). Ik vond de kleur van het bruidsboeket zo mooi bij de kleuren van deze kaart passen.

De tekst is van CraftEmotions en heb ik met Versafine Onyx Black gestempeld.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

    


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten