Vogelkaart

   Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het paperpad Sping Birds van StudioLight.
Hierin zit zowel het designpapier als uitdrukvellen met bijpassende plaatjes.


Verder heb ik dit gecombineerd met de stans "Journal elements" uit Jenine's Mindfull Art collection.


Ik heb de stans gebruikt voor de rand.
Hieraan heb ik twee pagina's gemaakt.



De gaatjes heb ik bewerkt met deze bloemetjes uit de stansset.


In de voorpagina heb ik een rond gat met mica gemaakt.
Hieromheen zitten de vogeltjes te kijken.
Het kaartje erachter komt ook weer uit het paperpad.



Deze vlinder komt uit de stansset.


Met de stempelset Droom en geniet van Marianne design heb ik deze toepasselijke tekst gestempeld.

 

Ook de binnenzijde is weer versiert met de toffe figuren uit de uitdrukvellen.
En dan was dat alweer mijn creatie deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
      




  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten