Challenge Maart 2024: Gebruik Bloemen op je kaart

Hallo allemaal, het is mijn beurt vandaag om jullie een reminder te geven van de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat.
Thema dit keer is gebruik bloemen op je kaart !
Nou dat doen we toch allemaal heel vaak!!
Dus doe lekker mee, zet je kaart in het challenge album.
Maak dan ook nog eens kans op een prijs als je meedoet , hoe leuke is dat !!
Ik heb mijn kaart gemaakt met het toffe paperpad van studio light ,Spring birds.
Ik heb hier al eerder deze maand een kaart mee gemaakt, maar vind dit blok echt geweldig .
Alles op mijn kaart, dus ook de vele bloemen is ermee gemaakt!
Maar ik link hier ook wat ik heb gebruikt,

Groetjes en tot de volgende keer, Francis  


De leuke hartjes zitten ook op deze stempel!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten