Challenge Maart 2024: Gebruik Bloemen op je kaart

                                                 


Hallo Lezers van dit bericht.

Voor de challenge van deze maand is de opdracht:
GEBRUIK BLOEMEN.

Van deze opdracht hebben we
 1 maart om 11.00 uur een live gegeven op facebook.
Deze live is terug te vinden op YouTube.

Voor deze creatie heb ik gebruik gemaakt van wit Kraft karton.
Het design papier komt van Findit.




De witte basiskaart heeft een afmeting is 18.5 x 18.5 cm.
Hierop komt designpapier van 18 x 18 cm.

Dan komt er weer wit van 14 x 14 cm.
Hierop komt design papier van 13.5 x 13.5 cm.

Daarna ben ik verder gegaan met de mal van Marianne design.

Deze heb ik in wit uit gestanst en is groot 11 x 11 cm.
Op de smalle randen heb ik foam tape geplakt
 en toen op de kaart geplakt.

Daarna heb ik de mal uit gestanst uit design papier.

Het Frame van het design papier heb ik niet gebruikt.
De rechthoekige stukje op de witte geplakt,
Nu kunnen ze in het witte frame polakken.

Het witte frame is nu hoger, zo ontstaat er wat diepte in.




De kaart heb ik verder afgemaakt met bloemen.
Met de mal van Leane creatief heb ik  2x de bloemen uit het design papier gestanst.

De takje en de vlinder komen van CraftEmotions.
Sinds kort hebben we ook de kroontjes pen weer in ons assortiment.

Dit was voor de maand Maart mijn creatie.

Doe jij mee aan onze challenge:
Plaats dan onder de link hier jouw creatie.

Er zijn wel een paar spelregels:
Gebruik duidelijk 2 producten uit onze (web) winkel.
Jouw creatie moet nieuw zijn 
en mag niet voor 01-03-2024 geplaatst zijn in een ander groep.


Ga jij meedoen? Veel plezier met het maken van deze uitdaging.

Groeten van Rikie de Mönnink.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

De volgende producten heb ik gebruikt:









You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten