Tea Box

 

Hoi Allemaal,


Vandaag eens geen kaart maar iets anders.

Je hebt vast wel eens dat je een cadeautje nodig hebt en het idee hebt dat geld geven niet leuk is. Stel je nu voor dat dat iemand is die heel erg van thee houdt. Dan is dit misschien wel het perfecte cadeautje. 

Ik heb een doosje gemaakt, waar je heel erg leuk thee in kunt doen, maar ook wat geld bij in kunt doen. Dit is toch veel leuker om te geven dan een envelop met geld?


Dit is het theedoosje. Aan de ene kant staat een felicitatie voor je jarige. 



Aan de andere kant heb ik erop gezet dat het gaat om een teabox. Hiervoor heb ik de leuke lettersnijmallen van studiolight gebruikt. Deze heb ik er iets hoger opgeplakt met foam. 



Aan de zijkant heb ik het mooie aardbeitjes papier geplakt. Dit komt net als al het andere papier uit de Crafty paper set van Dutch Doobadoo, Slimline Berry Sweet. 




Als je het lintje los maakt klapt het doosje open. Hierin heb ik zowel het geld als de thee gestopt. Het designpapier nodigde natuurlijk uit tot aardbeienthee, maar alle thee zou erin kunnen.



Ik heb het doosje verder versierd met de aardbeitjes die bij het papier horen en met de stempelteksten van Craft Emotions. 




En zo heb je een superleuk cadeautje voor de jarige!

Veel knutselplezier

Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





 

3 opmerkingen: