50 Jaar

Dit jaar is mijn schoonzus 50 jaar geworden.
Een prachtige mijlpaal die gevierd mag worden.
Ik heb voor haar een album gemaakt met foto's van vroeger en nu.
Om privacy redenen heb ik de gezichten allemaal afgedekt.
Daarvoor jullie begrip.


Het patroon heb ik gezien op internet en deze is zo gaaf.
Dit is de voorkant van het kastje.
Gemaakt uit grijsbord.
Deze op maat gesneden, daarna op en aan elkaar geplakt met craftlijm.
Het design papier is van Maja Design.


Boven op een handel geplakt.
Door alle bloemen die erop zijn geplakt, blijft deze recht op staan.
Met de handel kun je het album uit het doosje halen.
De bloemen zijn kant en klaar en zijn van het merk Hobbyfun.
Dit zijn prachtige bloemen en de kleuren pasten perfect bij het design papier.
De bladeren zijn sommige klant en klaar, anderen gestanst uit papier.


Hier zie je dat het album uit het doosje is gehaald.
Aan de rechterkant de geboorte datum.
Die zijn gestanst uit een alfabet stans van CraftEmotions.
Binnen in foto's van haar wiegje.


Aan deze kant foto's toen ze klein was.
Ik heb ze laten verbinden met de prachtige grunge mal van Joy! Crafts.


Aan de rechterkant een foto voor de carnaval.


Dat ze gek zijn op brommers, auto's en motoren dat mag duidelijk zijn.
Hier een stukje wat je kunt uitklappen.


Samen met haar broer op de brommer.


Uiteraard foto's mat papa en mama mag niet ontbreken.


En familie foto's


Op vakantie gaan dat mag ze ook graag doen.


Nu gaat ze uiteraard op vakantie met haar eigen gezin.


Foto's van broer en zus.
En met het alfabet van CraftEmotions kun je alle woorden maken die je maar wil.


Hier foto's van haar zoon met mijn kinderen.
Ook deze zijn gek op brommers, motoren en auto's.
Hier kun je de foto's eruit halen.


Een rand erin geplakt zodat je ze erachter kunt steken.


Wat ook altijd leuk is een waterval.
Hier heb ik de waterval zo gemaakt dat je de vouw achter het design papier plakt.
Ik heb een snee gemaakt in het design papier.
De 1 cm die erachter komt schuin afgeknipt.
Op deze manier past het perfect en zie je zo min mogelijk van de snijlijn.


Het mooie is dat ik op mijn eigen verjaardag een selfie printer hebt gekregen.
Hiermee kun je foto's van je telefoon of computer zelf printen.
En je kunt je eigen afmeting bepalen.


Nog een aantal foto's van de Sarah die geplaatst zijn.


En uiteraard aan de onderkant het woord sarah.


Hier een foto die je eruit kunt halen.
Met een label houder aan de rechterkant.
Het was een heel project maar zo ontzettend leuk om te maken.
En mijn schoonzus was er helemaal blij mee.
Wat wil je dan nog meer.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn creatie.
En ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Creatieve groetjes van Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

         





































 

1 opmerking: