Dog Card

 Hoi Allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.

Het is een verjaardagskaart geworden, maar je zou hem zeker ook voor andere gelegenheden kunnen maken. 


Op de voorkant van de kaart heb ik gebruik gemaakt van de hond van Dutch Doobadoo. Hiernaast heb ik gebruik gemaakt van de leuke letters van van Studiolight, omdat de letter zelf is uitgesneden kun je de achtergrond erdoorheen zien. Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Craft O Clock, Grey Mood. 



Aan de binnenkant heb ik de mal SL-ES-CD16 gebruikt. Deze mal lijkt op het oog misschien lastig, maar als je deze eenmaal door hebt kun je hier prachtige kaarten mee maken. 



Ik zal hier even uitleggen hoe je deze mal kunt gebruiken.


Deze 2 mallen leg je tegelijk in je snijmachine en deze snijd je uit. 


De andere vormen snijd je allemaal los uit. 


Dit is wat je dan hebt. Ik heb de onderdelen allemaal een naam gegeven om ze zo makkelijker te beschrijven. 


De basis vouw je eerst dubbel. 


Onderdeel A is je design papier. Dit plak je tussen de dubbelgevouwen basis. 


Je vouwt de basis weer open, dan doe je lijm op het zwarte deel, dit is dus de binnenkant van je basis.


Onderdeel b leg je tussen de basis en je plakt deze precies gelijk met je plaklijn.


Vervolgens doe je lijm op het deel dat ik hier met zwart heb aangegeven. 

Hierop plak je deel C. Dit wordt je opstaande deel. 


Vervolgens doe je lijm op het deel dat ik hier met zwart heb aangegeven.



Daarop plak je aan beide kanten deel D. Als laatste plak je de basis dicht door de zijkanten aan elkaar te plakken. Dan is je systeem klaar. 

Ik heb deze mal geplakt in de binnenkant van mijn kaart. 

Als je deze uittrekt, zie je de tekst "hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag".


Als je je kaart neer legt zie je deze schattige hondjes die ik heb gemaakt met de collectables van Marjanne Design. 


Hieronder nog enkele detailfoto's van deze kaart. 





En dat is mijn kaart.


Veel Knutselplezier

Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  

 

3 opmerkingen: