Dare to begin

Hoi hoi,

en hier dan de achterzijde van de art journal met het mooie dsp van Studio Light waar jullie laatst de voorzijde van de journal al gezien had. 


Een muziek pagina met een schuifkaartje erop, en de titel ook wel toepasselijk Dare to begin. Is voor mij niet weggelegd, ik plak liever muziek instrumenten en bladmuziek op dan dat ik het moet gaan lezen en bespelen.


De gave reinforcements komen uit het setje van het schuifkaartje, en het notitieblokje is ook allemaal van Studio Light.


Het schuifkaartje heb ik bewerkt met wax paste, een heel mooi zilver effect.


Er zitten hele mooie elementen in het vel van New Awakening.



De tekst is een stickervel van Dutch Doobadoo, en rechts wat parels gemaakt met de Nuvo drops.


En heb de wax ook gebruikt voor de mask erop te zetten, dit ging wel iets moeilijker, wat wel goed ging was toen ik de mask ging schoonmaken met babydoekjes en wel op het design papier, dit gaf een mooie afdruk dat zie je onder de muziektekst.

Ook deze pagina was heel leuk om te maken.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  


 

  

1 opmerking: