Reminder Cas kaart

 Hoi Allemaal,
Vandaag even een reminder voor de lopende challenge.

De challenge is een CAS kaart.

Dit vond ik in eerste instantie erg lastig. Ik wilde namelijk al heel snel te veel op mijn kaart.
Na wat proberen is dit dan mijn CAS kaart geworden.


Op de hoekjes heb ik gebruik gemaakt van de prachtig glimmende glacier paste. Hierbij heb ik het stencil van Studiolight van Jenine gebruikt. 


Als je de glacier paste in het (zon)licht houdt zie je nog beter hoe prachtig hij glimt. 





In het midden heb ik gekozen voor de simpele tekst "Gefeliciteerd" een snijmal van Craft Emotions. 


En dan is dat mijn CAS kaart. 

Ik zie graag jullie CAS kaarten verschijnen. 

Veel knutselplezier

Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   

1 opmerking: