Vissenkaart

 hallo allemaal, 


ik heb weer een leuk kaartje kunnen maken met het mooie Autumnaria papier van Craft o Clock en gecombineerd met stempels. 

Ik houd erg van inkleuren en ik gebruik bijna altijd de Derwentpotloden. Prachtige kleuren, je kan ze gewoon als kleurpotlood gebruiken, maar ook met water aquarelleren. Als het dan droog is, kan je er gewoon weer met het kleurpotlood overheen, om de kleuren te intensiveren, of gebruik het witte potlood, om het een beetje minder intensief te maken. 

Ik ben begonnen met stempels te gebruiken op glad papier, gestempeld met bruin ipv zwart, dat maakt de lijntjes zachter. En vervolgens ingekleurd en daarna uitgeknipt.  


Ik heb een hoge kaart gebruikt, en daar een extra vel aangeplakt. 

Aan de voorkant heb ik 2 hoeken eraf gesneden, voor een envelop effect. 

Door de voorkant heb ik een ovaal gestanst. Een kleintje uit de serie van ........

De rand gestanst van craftpapier. Aan de rechterkant een groter ovaal uitgestansd en de rand weer van craftpapier. Op deze manier komt er een doorkijkje. 

Klap je de kaart helemaal open, dan heb ik een grote ovaal uitgestansd en daarop met distress oxide een zg vijver gesponsd in 2 kleuren, zodat er kleurverschil ontstaat. 

Vervolgens ben ik de plaatjes die ik gekleurd heb, gaan rangschikken en met foamtape opgeplakt. 

In de vijver heb ik met Glossy accents van Ranger druppels gemaakt op de bladeren en op de stenen aangebracht. 

Om het kaartje te kunnen sluiten, heb ik onder het driehoekje magneetjes geplakt. Ze zijn afgeplakt en niet meer te zien. 

Ik hoop dat dit kaartje je heeft kunnen inspireren. Wil je dit kaart namaken? Alle spullen zijn te koop bij: https://www.hobbyshopveldmaat.nl/ 

In het overzicht de gebruikte spullen: als je klikt op het plaatjes, wordt je gelijk doorgelinkt. 


Gea



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten