jubileumkaart 65 jaar getrouwd

Hallo allemaal, 
dit keer heb ik een huwelijksjubileumkaart gemaakt van het het merk paper favourites en het heet Shabby chic roses. 
Veel mensen gebruiken het om er diepte lay-out kaarten van te maken. ik wil hier laten zien dat het ook heel mooi te gebruiken is zonder de dieptemal. 
Ik heb het hele papier gebruikt en er aan de zijkanten een stukje afgesneden, zodat ik een rechthoekige kaart kreeg. 
Op de voorkant heb ik het originele papier gebruikt met de cijferstansen van Craft Emotions en de bladerenslinger met de bloemen uit de mal van JMA. De bloemetjes zijn uit het mal geknipt. 
De cijfers zijn met distress oxide bestempeld en met foam opgeplakt. 
Aan de binnenkant heb ik een eenvoudige schutkaart gemaakt
 en deze in een insteekvakje gedaan, zodat hij makkelijk te pakken is, om het te schudden. 


De schutkaart bestaat uit 2 velletjes van Shabby chic roses. Voor de bovenste heb ik een deurplaatje genomen en de deur half open gesneden, zodat deze opent. 
Daarachter heb ik het bruidspaar uitgestansd. 3x en op elkaar geplakt, zodat het bruidspaar iets omhoog komt.  Vervolgens heb ik het 3e plaatjes met het prieeltje gepakt en hier het bruidspaar opgeplakt. Aan de randen dubbelzijdig plak, maar foam kan ook heel goed. 
Daarna heb ik folie gebruikt voor cadeaupapier en dit er goed strak op geplakt. Aan de randen afgeknipt.  


En er een kaart achter gemaakt om alles netjes af te werken. 
Rondom de deur heb ik weer de stansen van JMA gebruikt. 

Ik hoop dat ik jullie weer op ideeën heb gebracht en genoten hebt van de plaatjes. 


Groetjes Gea.


Alle spullen zijn te koop bij https://www.hobbyshopveldmaat.nl/ en je kan ook direct op het plaatje klikken, dan kom je gelijk op de juiste site. 



   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten