Pocket kaart

    Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Vintage Sonata" van Craft O Clock.
Op de voorkant heb de snijmal "Magestic rond" van Craft Emotions gebruikt.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik verschillende pockets gemaakt.


Helemaal rechts heb ik een verticale pocket gemaakt.
Op de pocket heb ik met de mal "Groovy Cirkels" van Dutch Doobadoo extra versiering gemaakt.


In het midden zitten twee rijtjes met flapjes.
Hierop zit een cirkel. Deze zit met een splitpen vast. Zo kan deze draaien.


Wanneer deze naar beneden draait komen de flapjes vrij.
Alle flapjes hebben ruimte voor foto's, quotes, plaatjes of wat al niet meer?

  



Links in de kaart zit een dubbele schuine pocket.


In beide pockets zit een klein kaartje.

En dan was dat alweer mijn creatie deze week.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


   

 



 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten