Cadeau envelop

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik een leuke manier zien om geld te geven of een leuke cadeaubon of dergelijke.
Met de stans van het theekannetje van Marianne Design heb ik dit envelopje gemaakt.
Het kannetje heb ik 2 keer gestanst en met de tuit en het handvat aan elkaar geplakt.
Het kannetje is aan de bovenkant plat en aan de onderkant dik.


Dit kun je vanaf bovenaf heel goed zien.



Met een klein steuntje blijft de onderkant ook bol.


Het dekseltje is ook gemaakt van een dubbel dekseltje. Deze is aan de bovenzijde vastgeplakt.
Zo kan ik het deksel op het kannetje schuiven, maar ook er af halen.


Met het theezakje  aan het touwtje haal je vervolgens de verrassing voor de ontvanger eruit.
Aan dit touwtje heb ik een leuke quote gedaan, maar denk ook aan geld, een cadeaubon of een klein cadeautje om zo te geven. Hoe leuk is dat? Dit is toch veel beter dan een envelop met inhoud?

Dit was weer mijn creatie voor deze week.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  
  










    























Geen opmerkingen:

Een reactie posten