Challenge Oktober 2024: Gebruik pasta

 Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien voor de challenge: Gebruik pasta

Ik heb hiervoor een kerstbalkaart gemaakt.
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de snijmal Winter‘s Favourites nr.340 van StudioLight.


In deze snijmal zit naast de cirkelvormen ook een prachtige stansband met versieringen. 
Deze heb ik uit een apart vel papier gestanst en toen op mijn kerstbal gelegd.
Hierdoorheen heb ik de textuurpasta gedaan. Zo is deze band van textuurpasta gemaakt.

Verder heb ik deze mooie Poinsettia van eveneens Studiolight gebruikt.
Met een kwastje heb ik hierop een beetje sneeuw gelegd van textuurpasta.


Met Nuvo drops heb ik de kaart afgemaakt.


En dan was dat mijn creatie voor de challenge.

Doe ook mee door jouw creaties hieronder achter te laten of hier op Facebook.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  
 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten