Missees

Hallo allemaal,

In mijn DT pakket zat ook een stempelset van Missees. Hiermee kun je zelf je afbeelding in elkaar stempelen met de verschillende onderdelen. Zo kun je elke keer een andere dame maken.

Voor de vorm van mijn kaart heb ik gekozen voor een mal van Dutch Doobadoo (470.713.207). Deze heb ik uit chocolade en champagne linnenkarton gesneden. Het dessinpapier is van Craft&You (Time Obsession). vond de combinatie van paars met turquoise wel mooi bij elkaar passen.

De bloem heb ik gemaakt met een nieuwe stans van CraftEmotions. Deze beïnkt je voor het stanzen en dan krijg je een mooi gekleurd effect. Heel leuk deze bloemenstans.

Hier de dame van dichtbij. Ik heb haar gestempeld op het Colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

 
Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

craftyou time obsession small paper pad 6x6 36 vel cpbto15 0322


craftemotions impress stamp die tulp card 11x9cm 0322 

studio light clear stamp karin joan missees nr185 kjmbkjstamp185 152x215mm 0422

2 opmerkingen: