Big Hug

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze kaart zien.
Gemaakt met het designpapier Fabulous van Marianne Design.
In deze set zit ook bijpassend cardstock.


De basis van mijn kaart is de mal CR1585, eveneens van Marianne Design.
Deze gave slimline stans heeft een mooie rand en in het midden 3 gaten.
De stans geeft het designpapier een leuk stiksteek randje.


Hierbij heb ik de Missees nr. 03 A6 van Karin Joan gebruikt.
Deze heb ik gestanst uit het designpapier.
Hierdoor is het een gestippeld katje geworden.



Van de kaart zelf heb ik met foam tape en transparante sheet een shaker gemaakt.
In deze shaker zitten ook de bloemen, die uit de stansset van Karin Joan komen.



De gebruikte teksten zitten bij het designpapier Fabulous van Marianne Design.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

















1 opmerking: