Challenge Mei, gebruik bruin kraft cardstock.

 Voor de Challenge van Mei is de opdracht:
Gebruik bruin kraft cardstock.

Deze creatie heb ik er mee gemaakt.

De basis kaart is 15.5 cm hoog en 10.5 breed
en de kleur is roomwit.

   

Het designpapier komt uit de JMA collectie.
Het bruine kraft cardstock komt van CraftEmotions.
Dit is fijn cardstock omdat de voor en de achterkant
 gelijk van kleur is.


In het designpapier heb ik scheurtjes gemaakt
 zodat het bruine kraft duidelijk zichtbaar is.
De vlinder komt uit het designpapier
 en op het lijfje heb ik 2 plakparels geplakt.
Achter de klok heb ik uit de 
grunge collectie 2 afbeeldingen gestempeld.


                                           

De klok heb ook uit het designpapier geknipt.
Door er een kraft rondje onder te plakken komt deze mooi uit.
Aan de onderkant heb ik nog 3 banners gestanst
 en onder het rondje geplakt.

Verder heb ik de blaadjes gestanst 
ook weer uit bruin kraft cardstock
 en deze bruin gemaakt met inkt 
voordat ik ze uit de mal heb gehaald.

De bloemen van Hobbyfun
 heb ik gebruikt uit onze winkel.
Ze passen zo mooi bij het designpapier.

Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt.
Klik er op en je komt op de website.

Bedankt voor her lezen van dit bericht.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Createam lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
Op facebook te vinden onder Crea Rikie.







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: