Try new things

 Goedemorgen,

met het hele mooie dsp van Studio Light New Awaking heb ik een planner pagina gemaakt, ik blijf dat toch wel leuk vinden om deze te maken, en met mooi papier is het dan ook niet moeilijk, deze rolde zo onder mijn handen vandaan.



Met de notitiemalletje heb ik het hier als enforcements gebruikt, maar vond het nog wel leuk om het extra af te werken met de bloem enforcements.


De stickers van Dutch Doobadoo zijn ook zo leuk en gemakkelijk te gebruiken.
Rondom heb ik Nuvo drops gedaan, wilde alleen eerst de hoekjes doen, maar besloot later pas het helemaal rondom te doen, dus kwam ik nu niet zo best uit en daardoor wat scheef.


De labels en de zakjes komen allemaal uit dezelfde plannerset.
Heb hier de mooie mandala mask opgezet met de relief pasta, droogt ook redelijk snel, kan ik zowieso weer gauw aan de slag, want heb vaak moeite om te moeten wachten.
Ik laat het altijd wel natuurlijk drogen dus niet met de fohn.



Prachtig deze ijsvogel, met besjes en post in zn snavel.
Ook zie je hier de mandala mask, deze is nu met distress inkt verwerkt.



En dit was mijn voorzijde van de art journal pagina, en daar ik nog veel papier over had en het leuk vind om te puzzelen met restjes heb ik ook de achterkant met dezelfde lijn gemaakt, maar deze zien jullie later.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  




  


  

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke planner pagina!
    Een goede papierlijn is het halve werk he, dan wordt het al snel een heel mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen