Even voorstellen...

Goedemorgen allemaal, 

vandaag mag ik jullie vertellen dat ik ook deel mag uitmaken van het fantastische createam van Hobbyshop Veldmaat. 

Mijn creaties kunnen jullie op de maandag, om de week, verwachten.

Ik heb hier ontzettend veel zin in.


Mijn naam is Renate, vijftiger, woon in IJsselmuiden. 
getrouwd met Albert, samen hebben we een dochter + schoonzoon en een zoon. 

Creatief ben ik altijd al geweest. Kleding maken voor mezelf en later voor de kids. 
Toen dit minder werd, ben ik begonnen met kaarten maken. Eerst 3D, nu alleen nog scrapkaarten. 
Ook maak ik graag boekjes en mini albums. Van kraft en/of enveloppen. 

Sinds juli 2020 ben ik beheerder van een eigen uitdagingsgroep op facebook en beheer ik het daarbij behorende blog. 
Op vakantie mag ik graag lezen en haken. 
Werken doe ik 20 uur per week in een verpleeghuis, kleinschalig wonen, met ouderen met dementie (psychogeriatrie).

Morgenochtend om 10 uur komt mijn 1ste creatie online.

Een fijne dag allemaal! 
Groetjes Renate

7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Renate, en veel plezier in ons DT team, we gaan genieten van jouw creaties.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteer renate, blij je hier terug te vinden!
    benieuwd naar je eerte online creatie
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je plekje in het DT.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie je creaties graag vo o erbij komen. Plezier in het album en team
    Groetjes Marga 😀

    BeantwoordenVerwijderen