Kerstcadeau

Dag beste lezer van dit blogbericht.

Vorige maand ben ik begonnen met mijn eerste kerst creatie van dit jaar te maken voor deze blog.


In dit blok zitten ook afbeeldingen van dames die pakjes dragen.
Deze had ik al uitgeknipt maar paste niet op mijn vorige creatie.


Dus aan de slag met wat wel kan.
Het is een easelkaart geworden.
.
Van Dutch Doobadoo heb ik de tekenmal 470.713.850 gebruikt.
Omdat je hiervoor kleine stukjes design papier kunt gebruiken kwam mij dit goed van pas.


De onderkant heb ik een stukje karton rechtop opgezet waar ik de kerstbloemen tegen aan heb geplakt.
Nu kan de bovenkant van de kaart goed blijven staan.
Helaas zijn er nog geen nieuwe teksten dus een oudje gebruikt die niet meer leverbaar is.


Op de bovenkant heb ik alle onderdelen uit het design papier geknipt en verhoogd opgeplakt.

Zo kun je met weinig materiaal toch een leuke kaart maken.

Ook dit vond ik leuk om te doen.

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.

Groetjes van Rikie de Mönnink.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

2 opmerkingen: