Leuke Vent

Hallo Allemaal.

Wat fijn dat je langs komt om naar deze mannenkaart te kijken.
Het nieuwe Designpapier van Craft o Clock was binnen
 en dan wordt dit verdeeld onder de designers.

Dit keer kreeg ik dit blokje van 20 x20 cm.


Eerst dacht ik wat een saai design, dus dat werd wel even nadenken.
De design papier is 20 cm hoog en dus heel geschikt 
voor de wat hogere Dutch Doobadoo tekenmallen.



Bij deze kaart heb ik de tekenmal van Dutch Doobadoo
Nummer 470.713.874 gebruikt.
Op de voorzijde heb ik het design papier boven en onder, het ribbelkarton
 bewerkt met de Wax van CraftEmotions 
en het Dutch Doobadoo sjabloon 470.715.822

De lantaarn uit gestanst en onder de lampen design papier geplakt.
De teksten gestempeld op designpapier en gemat op zwart.
De plaatjes had ik een keer gekregen bij een aankoop in de winkel
 en zijn van Craft O Clock Age of gentleman.
 


De banner heb ik uit gestanst met een mal.
Het is een oude mal en het nummer weet ik niet.
De filmstrip komt van het stencil 115633/0707
Deze heb ik doormidden geknipt.


Hier zie je de geheel binnen kant van mijn creatie.


Op deze pagina heb ik de tekenmal van Dutch Doobadoo
van de slim line serie gebruikt.
Horizontaal heb ik er pochets van gemaakt.

Hierin heb ik de labels gestanst van Crealies 
in het zwart en bij dit stencil kun je ook het design papier stansen
 en dan past het mooi op elkaar.
Verder heb ik nog wat plaatjes uitgeknipt.

Na dat ik eerst dacht dat het Designpapier 
mij niet zoveel mogelijk heden zou geven 
ben ik zelf zeer tevreden  met het eind resultaat.

Onder tussen heb ik alweer nieuw design papier ontvangen
 voor mijn volgende creatie.

Dit word een kerstkaart.
Hopelijk kom je dan ook weer een kijkje
nemen naar deze creatie.

Vriendelijk groeten van Rikie de Mönnink.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

    

 

5 opmerkingen: