Challenge April 2024: Maak een koffiekaart


Hallo allemaal, ditmaal is het mijn beurt om jullie de reminder te geven voor de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat.
Thema van deze maand is, maak een kaart waar koffie op verwerkt is , lever je kaart in in het desbetreffende album op deze groep.
En maak kans op een leuke prijs , dus altijd de moeite waard om even mee te doen toch !!
Ik heb mijn kaartje gemaakt met een dutch doobadoo stencil en papier.
Het gave koffiebonen stencil van Marianne design.
De leuke accenten zijn van Craft o Clock , dat zijn echt superleuke plaatjes .
De stempel komt van de set van Marianne design
Maar natuurlijk link ik alles wat ik heb gebruikt.
Groetjes weer en tot de volgende keer, en doe lekker mee allemaal, groetjes Francis
























1 opmerking: