Pauwenkaart

Hallo allemaal,

Dutch Doobadoo heeft prachtig dessinpapier (Ocean Calling) wat eigenlijk een zeethema is, maar er zitting ook wat neutrale motieven tussen en ook met de bloemen kun je het zo uitzoeken dat de schelpen wegvallen en je het voor ander soort gelegenheden kunt gebruiken. Dat heb ik voor deze kaart gedaan.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.239) en hier heb ik een pocketkaart van gemaakt. De basis heb ik uit kraft en kraft krijtwit gemaakt. Voor de pocket heb ik een deel van de mal gebruikt. Om de kaart te laten staan, heb ik ook een deel van de mal getekend en met een plakstrook aan de achterkant van de kaart geplakt.ver


In de pocket heb ik een losse kaart gedaan.

Die zien jullie hier. Hiervoor heb ik een strook kraft van 19x9,5 cm gesneden en de hoeken afgerond met een afrondpons van Vaessen. Daarna beplakt met kraft krijtwit en dessinpapier.

De vlinder is een stempel van CraftEmotions en heb ik gestempeld met Versafine Onyx Black. Met deze inkt krijg je mooie scherpe afdrukken.

De pauwen zijn stempels van CraftEmotions en heb ik met Memento Tuxedo Black gestempeld op colorcard en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  


 


  











Geen opmerkingen:

Een reactie posten