Je bent geweldig

Hallo lieve bloggers,

in het DT pakket zat dit design papier van Joy!Crafts 6011/0632 en de leuke mal van Dutch Doobadoo 470.713.071 en heb er deze creatie mee gemaakt.



Ik heb de halve cirkel nog een keer getekend en deze aan de onderzijde vastgeplakt.


Bloementoef, deze bloemen zijn van Craft Emotions 115633/0510. In het hart van de bloem heb ik de kleinere bloem gepakt die bij de stans van Joy!Crafts 6002/1589 zit.

De blaadjes zijn van Craft Emotions, de buitenste twee is deze mal: 115633/0276 en de middelste 115633/0277.


De envelopjes van Hobbyshop Veldmaat, deze laten sluiten met een Nuvo drop druppel en de andere met het kleine bloemetje.


In het hoekje zie je ook de kleine bloemetjes zitten deze had ik afgeknipt van de bloemenrand.


En dit is de bloemenrand van Joy!Crafts, deze heb ik ook stuk geknipt.
 Oef, ja maar dat durf ik wel hahaha, een mal blijft niet gauw in originele staat bij mij.
En nog extra bloemetjes uitgedraaid en deze erbij opgeplakt, heb je net iets meer 3d effect.

Je bent geweldig bijna net zo leuk als ik, is een stempel van Joy!Crafts 6002/0522.


Heb er 2 labeltjes in de vakjes gestopt, deze labeltjes komen uit de plannerset van Craft Emotions 115633/1601.


Leuk deze libelle, die zie je altijd bij een waterkant, en hebben vaak ook een mooie kleur.


Deze libelle uit het design papier geknipt.


Hier zie je dat ik het bloemetje heb gebruikt waar het koordje doorheen gaat, staat ook mooi als afwerking.
Deze tekst komt uit dezelfde serie als wat ik hierboven gebruikt had.


En op dit labeltje kun je je persoonlijke tekst voor de ontvanger schrijven.
Ook past er nog wel een reepje chocolade achterin het vakje, of iets anders smal wat je zou willen geven, een opgerolde briefjes geld is ook leuk met een lintje omheen.

Hoop dat jullie het weer mooi vonden.

Groetjes Elly
 DT Hobbyshop Veldmaat


fb pagina:

Hobbyshop Veldmaat 


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



8 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren voor deze kaart. Ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb gisteren je kaart gezien bij Anneke, mal en papier gekocht om hem ook te gaan maken. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Erna, Laat je hem straks op de groep ook zien als je hem afhebt? Ben benieuwd naar jouw uitwerking ervan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen