Buhda Kaart

Buhda kaart.

Dag bloglezer.

Fijn dat je de tijd neemt om dit te lezen.

Deze week heeft Hobbyshop Veldmaat 
de hele collectie van Art Collection
 Time to relax in de aanbieding. 


Van deze collectie heb ik een kaart gemaakt.
Misschien kan ik jullie hiermee inspireren.

Voor de basis ben ik begonnen met de mal van
 Dutch Doobadoo nummer 470.713.204

Voor de grootste kaart heb ik linnen karton
 nummer 1140 gebruikt.
Daarna wit wat ik standaard thuis heb.
Hierop een pagina uit het design blokje.


Aan de rechterkant heb ik het gedeelte van het
stencil Studio light basic SDC 52
Bovenaan heb ik de paperclip gebruikt waarvan er 
ook een stempel bij deze mal zit.
Het plaatje op de label komt uit het design papier.


Hier heb ik de cirkel van CraftEmotions 
nummer 115633/0516 gebruikt.
Deze heb ik 2x uit gestanst in 2 kleuren.
Het plaatje komt uit het design blokje.

Vlinders vind ik altijd erg mooi
en ontbreken meestal niet op mijn kaarten.
Deze vlinder komt uit een Jenine,s collectie.
Helaas is deze niet meer leverbaar,



De bloementoef zijn gemaakt met de bloemen 
van Crealies nummer Cl set 50 Flowers 21.
Ze zijn bewerkt met 
Vera Magic nummer 035 en 054

De takjes die ik er naast heb gestoken zijn van
CraftEmotions nummer 115633/0277
De banner komt uit het setje 115633/0824
De stempel van nummer 130501 


Bedankt voor het lezen van dit bericht.
Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.






 

2 opmerkingen: