Samen Creatief #51

 Hoi allemaal,

Afgelopen dinsdagavond heb ik Samen Creatief#51 gegeven.

Hierbij hebben we deze kaart gemaakt.
Wil je de video nog terugzien? Klik dan hier

Ik heb gewerkt met het designpapier "Forever Blue" van Craft O Clock.
Bij deze kaart is ook een pakketje. Deze vind je hier.


Links van de kaart zit een halve cirkel van Mica.
Hierop heb ik met de orchidee stans (eveneens uit het pakketje) een bloemenrand gemaakt.


Voorop de kaart heb ik 3 rietjes gemaakt van designpapier.
Ook deze heb ik versiert met de orchideeën.


Verder zit hierop een leuke stempeltekst uit de stempelset "Dierengroetjes" van Marianne Design.



In de kaart zitten 3 kleine labeltjes.
Hierop heb ik telkens een stempel gezet uit bovengenoemde stempelset.


Binnenin de kaart heb ik wederom gewerkt met de orchideeën en daarnaast heb ik een stempel gebruikt uit de stempelset "Droom en geniet".

Dit was mijn Samen Creatief.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten