Challenge Juli 2024: Maak een kaart met Dutch Doobadoo

 Goedemorgen Allemaal.

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien voor de lopende challenge.
Maak een kaart met Dutch Doobadoo.
Mijn kaart heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo Shape-Art 470.784.247


Hierbij heb ik ook het mooie papier van Maja Design gebruikt.
Mum's Garden.


In dit papier zitten ook plaatjes met geweldige vlinders.
Vlinders op een postzegel.


CraftEmotions heeft die's uitgebracht met bloemen, hartjes etc.
Pins noemen ze deze.
Ik heb er een paar bij elkaar gedaan en vastgemaakt met een wax koordje.


Aan de rechterkant heb ik een stempel geplaatst.
En een aantal bloemen uit het design papier.
De bladeren zijn gestanst.


In het midden een stempel van Marianne Design.
Op deze manier zing je de jarige toe.

Doe jij ook mee met onze challenge?
Jij kunt je kaart tot eind van de maand inleveren onder dit bericht.
Of in onze facebook groep. Daarvoor klik HIER!

Tot de volgende challenge.
Groetjes van Riky.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten