Challenge Juli 2024: Maak een kaart met Dutch Doobadoo

 Goedemorgen Allemaal.

Vandaag mag ik jullie mijn kaart laten zien voor de challenge.
De challenge is maak een kaart met Dutch Doobadoo.
Ik heb de mal Dutch Foldcard art Pop Up Ovaal 470.784.300 gebruikt.


Tevens heb ik design papier gebruikt van Maja Design Mum's Garden.
Een prachtige kleur heeft dit design papier.


Aan 1 kant heb ik een vlinder geplakt en de tekst Van Harte van Marianne Design.


Hier zie je de tekst van dichtbij.
En de mal bestaat uit 2 delen zodat de tekst perfect op de achtergrond past.


In het midden heb ik pins uitgestanst van CraftEmotions.
Ook heb ik bloemen en bladeren gebruikt van CraftEmotions.
Deze hebben allemaal dezelfde lengte en daarom past dit perfect.


Aan de rechterkant heb ik banners van Marianne Design gestanst.
Dit heb ik in 2 delen geknipt zodat ik ze onder elkaar kan plakken.
En daar een tekst opgestanst.


Hier zie je de tekst van dichtbij.


Op de bloemen heb ik een wax zegel geplakt.
Dit is zo leuk om te doen. Ik heb de wax en de zegel van Studio Light gebruikt.

Je hebt nog een paar dagen om mee te doen met onze challenge.
Doe jij ook mee?
Je kunt je challenge hieronder inleveren.
Of in onze facebook groep. Klik HIER om daar naar toe te gaan.

Heel veel succes.
Met creatieve groetjes van 
Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
        
    
    
    
  

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten