You Smile

 Dag beste bezoeker,
Wat vind ik het fijn dat je de moeite neemt om mijn bericht
 te gaan lezen of te bekijken.

Van Anneke kreeg ik dit mooie papier 
met de vraag of ik hier iets mee wilde gaan maken.

Craft O Clock de Lovely When You Smile 
is toch wel mijn lievelings papier


Van Dutch Doobadoo heb ik de tekenmal van 
Cart Art-Diamant nummer 470.713.861 gebruikt.
Deze tekenmal is 16 cm hoog.

De basis is linnen karton nummer 1085.
Design papier is groot 30.5 x 30.5 cm.


Links boven aan heb ik de tekst gestempeld op design papier
en daarna uit gestanst. ook het linnen karton eronder is uit gestanst.
Deze stencils komen uit de serie Essentials Stencil SL344
 

De stempel is van Marianne design nummer CS 1010
Voordat ik dit ging oplakken heb ik er een
 stukje verbandgaas onder gelegd.



Hier heb ik ons eigen merk kleine envelop opgeplakt,
 weer op een stukje verbandgaas.
Daarin heb ik een kleine afbeelding geknipt
 uit de omslag van het design papier.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik het lieve meisje 
en het linnen karton uitgesneden met de tekenmal.
 


Aan de onderkant heb ik een aantal bloemen uitgeknipt
 en gemat op het linnen karton.



Bovenaan heb ik de mal van Joy 6002/1564 uit gestanst 
uit donder design papier.
De afbeelding komt uit het kaft van het design papier.
Deze heb ik verhoogd opgeplakt




Aan de rechter kant heb ik het plaatje met de 3 hartjes uitgeknipt 

dit ook weer verhoogd opgeplakt.


                              


Doordat ik de onderdelen binnen in de kaart verhoogd heb opgeplakt 

ga ik de kaart sluiten met een lintje wat dan gelijk een strikje is.


Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.

Graag tot een volgen de keer.

Groet van Rikie de Mönnink.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



 

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart en wat een leuk model het papier komt hier heel mooi op uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Rikie met heel veel details.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen