Cheers to forever

 Goedemorgen,

ook voor deze creatie ben ik in dezelfde sfeer gebleven van huwelijken.

Heb een rozet gemaakt en de leuke stempelset van Craft Emotions  het mooie papier 13Arts  paste hier dan ook goed bij.


Ja ook ik ben weleens ispiratieloos, en zag bij Mijn Schatkaart op fb dit model voorbijkomen en dacht ja dat ga ik eens maken. Heb zoiets ooit eens al gemaakt lang geleden en laatst met kerst ook een mooie lollipop gehad, dus deze keer komt de aankleding wel van mezelf maar het patroon niet.
Onderin zit een satijnlint.


Deze doily is van Craft Emotions.
Cheers to forever heb ik met blauwe Versafine gestempeld, ik vond zwart te hard.


Achter de doily heb ik een gaasje geplakt.
En aan de rand van de rozet heb met de Vaessen pons deze mooie rand geponst.


Ook heb ik een strookje achter de cirkel geplakt met een randje ook van Craft Emotions.


En dit is de achterkant, en die is nog mooier dan de voorkant haha, of is het toch de voorkant.



Hier heb ik de mal van Studio Light genomen en wat extra bloemetjes bij geplakt.
Leuke van deze bloemetjes is dat de blaadjes omhoogkomen. In het midden heb ik witte en blauwe Nuvo drops gedaan.



En het lieve envelopje van Veldmaat mag niet ontbreken voor een lieve boodschap.
Op de envelop heb ik ook een klein bloemtje geplakt.
En de hartjes van Studio Light FWL351 vond ik hier ook mooi bij deze zijn zo fijntjes ook.


En op het kaartje staat: Congrats! en op de achterzijde kun je je naam zetten.

En zo heb je een hele mooi attentie om kado te geven.

Ik wens jullie een hele fijne dag toe.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina:

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

   

















 

4 opmerkingen: