Listen to your heart.

                                                                      Goedemorgen,

Geen kaartje vandaag maar een Mixed Media met het mooi Rice paper van Studio Light.


Als eerste heb ik wat blaadjes uit een oude leesboek gescheurd, deze heb ik geplakt op mijn Canvas.
Deze heb ik vast geplakt met Gesso.


Daarna ben ik het rice paper gaan scheuren, de bloemen, de vlinders.
Toen alles droog was heb ik de mask van Pronty gebruikt en structuur pasta.


De vlinder heb ik uitgeknipt van het design papier van Scrapboys Dreamgarden.
Ik vond het leuk om met de glitter drop diverse stippen te maken onder de vlinder, zo is het net of hij echt vliegt.

En zo ziet mijn gehele canvas eruit.


Al de gebruikte materialen kan je hier vinden.
Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



2 opmerkingen: