Golden kaart

    Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Art Decoria van Scrapboys.


Midden op de kaart heb ik gewerkt met de stansset "Die Cut Heart shaped box Filled With love nr.353" van StudioLight. Hiermee heb ik het hartje gestanst. Deze vouw je vervolgens tot pocket.
Achter dat hart heb ik met het leuke randje uit de stans een versierde baan gemaakt.
Met een paar Nuvo Drops maakt het die rand helemaal af.


De bloemen heb ik gemaakt met flowerfoam.
De stans is de Madeliefjes stans van Leane Creatief.


Met knipfiguren behorende bij het designpapier heb ik de kaart vervolgens verder versiert.


In de pocket zitten nog enkele kaartjes uit het paperpad.

En dan was dat alweer mijn creatie deze week.



Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 

   


  




 

  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten